Kamu İlan - Personel Alımı
13 TEMMUZ Cumartesi 02:49

Pendik Belediye Başkanlığı Dairesine Zabıta Memur Alımı

Belediye Başkanlığı Dairesine zabıta memur alımları başlatıldı. Zabıta kadro kontenjanı verilerek yeni zabıta memur alımları için başvuru ekranları aktif edilmiştir. Aktif edilen başvurular ilan kılavuzunda müracaat adresi verilerek yayınlanmıştır.

MEMUR ALIMI
Giriş Tarihi : 14-05-2023 10:42
Pendik Belediye Başkanlığı Dairesine Zabıta Memur Alımı

Kamu Personel Alım Detayları

Pendik Belediye kurumuna hizmet personeli zabıta kadrosundan ihtiyaç artması ile yeni kadro personel kontenjanları artırılarak personel başvuru kılavuzu yayınlanmıştır. Yayınlanan başvuru kılavuzunda adaylar gerekli şartları inceleyerek ön müracaatta bulunabileceklerdir. Zabıta memur başvurusunda istenilen öz niteliklerin neler olduğu? Kimler başvuruda bulunabilecek? Başvuru süreçleri nedir? Müracaatlar nasıl şekilde başvurulacak? Personel aday kişilerinden istenecek evrak türleri neler?  İlgili bilgilendirmeleri aşağıda sunarak adayları hızlı bilgi aktarımı sağlamış olmaktayız.

Alınacak Personel Unvanı

Zabıta Memuru (Kadro dereceleri’10-9’)

Personel Başvuru Öz Nitelikleri

Adayların eğitim seviyeleri; yerel yönetimler, mahalli idareler, zabıta halkla ilişkiler ve tanıtım, iletişim ve halkla iletişim, adalet meslek yüksekokulu, iktisat, işletme, maliye, çalışma ekonomisi, uluslararası ilişkiler, ekonometri, kamu yönetimi, siyaset bilimi, ticaret lojistik yönetimi, yönetim bilişim teknolojileri, reklamcılık vb. dallardan mezun olmak.

Başvuru Genel Şartları

Türkiye Cumhuriyeti Vatandaşı olunması.

Adli sicil kaydı bulunmaması.

Sosyal Güvenlik kurumlarından emeklilik maaşı almıyor olmak.

Belirtilen meslek dallarından mezun olmak.

Erkek personel adayları için askerlik hizmetlerini fiilen bitirmiş olmaları.

Personel Adaylarından İstenecek Evrak Türleri

Başvuru formu.

Nüfus cüzdanı veya kimlik kartın fotokopisi.

Diploma veya mezuniyet belgesi.

Yabancı okullardan mezunlar için denklik belgesi.

2022 Yılı ÖSYM tarafından gerçekleştirilen Kamu Seçme Sınav Sonuç belgesi.

Askerlik hizmet durum belgesi.

Görevini yapmasına engel etmeyecek sağlık raporu.

Sürücü belgesi.

Son 6 ay içerisinde çekilmiş vesikalık fotoğraf.

Başvuru Şekli ve Süreci

Kamu adayları 5 Haziran 2023 ile 9 Haziran 2023 tarihleri arasında saat 16.00 mesai saatine kadar İstanbul Pendik Belediyesinde Şahsen müracaatlar alınacaktır. Posta ile başvuracak adaylar kabul edilmeyecektir. Yalnızca şahsen müracaat gerçekleşmektir.

Alım Yapacak Belediye Kurumu

İstanbul Pendik Belediye Kurumu/ 30 Zabıta Memur alımı sağlanacaktır.

Sezer GüneşSezer Güneş

YORUMLAR
ÇOK OKUNANLAR